Son los Frikihippies personas?

Los Frikihippies dominaban el universo y había paz. Pero llegaron unos tipos de negro y empezaron a decirles que eran "raros" y la época de la "Gran Fractura" empezó con la división de Hippies y Frikies. La tensión entre ambos pueblos fue en aumento y se inició la lucha que llega hasta nuestros días; ese era el plan de los "Tipos de Negro". Pero hay una profecía: un día llegará el elegido. El Frikihippy que unirá a Frikis y Hippis de nuevo. El Frikihippy Único!

viernes, enero 26, 2007

Por derecho de conquista...




Hi ha una imatge qeu no se me borrará de la memoria fins a que no estiga un poc més senil de lo que ja estic. No se quina personalitat/escriptor/intel-lectualoide, que pareixia una pasa (per les arrugues), en un discurs a una massa humana exaltada, en la plaça principal de Salamanca.

"Esos papeles, son nuestros por derecho de conquista!"

cridava l'home, a lo que la massa humana (humana??) responia amb una serie de crits i aplaudiments clamorosos.

Això, supose que tots ja ho sabeu, anava per la petició dels papers que va fer la Generalitat de Catalunya. Sí, sí, eixos papers que testimonien actes com asamblees constituents, la fundació de la Generalitat (crec), cartes personals, etc etc. Sí, els mateixos papers que si se tornaven eren un pas més cap a la desintegració d'"Espanya" (oh no, superman, salva'ns! que li pasarà al món si això ocorre??). Els mateixos papers que els jutges han dit que s'han de tornar, i que certes persones continuen erre que erre... (si es que hi ha gent pa tot en el mon... no hi ha res més important a lo que dedicar el teu temps? cap altra manera de ajudar a la humanitat? Sigh...).

(espanya?pero... realment existeix? ha existit? es un efecte matrix?)


Total... que sí, que fets com tornar eixos papers desintegren espanya, que fet de reformar institucions, o la "sagrada" constitució i adaptarla als nous temps, son coses totalment perilloses!

Ara, el lleuger detall de que alguns en españa continuen exaltant a Franco com a un heroi, no desestructura Espanya, mira tu... Comença a fer-me pensar que el que es desestructura es la Espanya franquísta y la seua herencia... davant de la cual cosa, no hauriem si no d'alegrar-se, no?

En fi, siga com siga, y tinga qui tinga raó sobré el per qué de les coses, Franco alcalde de Salamanca a perpetuitat. Ni el rey (vamos... la monarquía! otra institución a elimin... digo... reformar (censurado, no sea que gane el PP y me encierren por terrorista))... deia, ni el Rey la té a perpetuitat (sembla que li la han donat, només a titol vitalici... cosa algo més "normal").

Pero vamos, que era Franco si no el Rey de Reyes? El enviado de Dios?


Els villancicos (a.k.a nadalenques) en Salamanca seran a Franco i no a Jesús??

2 Comments:

Blogger Casinoyfurcias said...

Es cojonudo. O sea, que anular (formalmente) las condenas a muerte del franquismo es reabrir heridas, y honrar a un dictador es aceptable.

Sinceramente, cada vez creo menos en nuestra clase política. Así los deportaran a todos a un gulag.

8:59 a. m.  
Blogger carmen said...

Una amiga mia hizo su tesis sobre hechos de su pueblo acaecidos durante la guerra. Fue a Salamanca para investigar. Descubrió que personas relevantes de su pueblo, que se hacian pasar por democratas de toda la vida, habian sido la causa de detención con resultado de muerte de compañeros suyos por ser republicanos. Estoy empezado a escribir est historia sin decir nombres, porque me parece que la verdad debe salir a la lluz, sin que se sepa quienes fueron los protagonistas.

11:30 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home